بازی جدیدی از سری Commandos در دست توسعه است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازی جدیدی از سری Commandos در دست توسعه است
نوشته شده در جمعه 15 فروردين 1399
بازدید : 138
نویسنده : محمد حسن اسماعیلی

 

شرکت کالیپسو مدیا (Kalypso Media) رسماً اعلام کرد که نسخه‌ی جدیدی از سری بازی‌های Commandos در دست توسعه است. استودیوی تازه تاسیس کلیمور گیم (Claymore Game) وظیفه‌ی ساخت این بازی را برعهده دارد.

در سال ۲۰۱۸ میلادی، حق امتیاز سری Commandos را تصاحب کرد و در اواخر سال گذشته نیز ریمستر بازی Commandos 2 را منتشر نمود. این شرکت آلمانی پیش‌تر تایید کرده بود که عناوین جدیدی در دست ساخت هستند. در همین راستا، آقای یورگن روبویگ (Jurgen Reubwig)، مدیر استودیوی کلیمور گیم، در سخنانی اظهار داشت:

می‌خواهیم با خوشحالی تایید کنیم که در یک بازه‌ی زمانی کوتاه توانستیم تیم اصلی و دفاتر جدید خود را سازمان‌دهی و آماده کنیم. ما ساخت نسخه‌ی جدید Commandos را آغاز کرده‌ایم و امیدواریم در ماه‌های آینده، افراد با استعداد بیشتری را به تیم خود اضافه کنیم تا از این طریق فرصتی را برای تبدیل شدن به بخش جدایی‌ناپذیر در ساخت یک عنوان استراتژی نمادین فرا.

 

 

 منبع :گیمفا




:: برچسب‌ها: بازی های Commandos , بازی استراتژی , بازی Commandos 2 ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: